Grillkväll.

Min dag idag har varit ganska bra. =) Började med att jag blev väckt av lilla Ellen. Sen gick vi upp och åt lite frukost. Sen bar det av till Kisa. Var inte ett dugg nervös. Men dagen slutade på en 4:e plats av 8 i våran klass. Sen nu har vi precis grillat. Det satt inte fel alls kan jag säga. Det var första gången jag grillade i år. mums. Förlåt Bus att jag inte hörde av mig. Men hade så himla mycket annat i mina tankar just idag. =P Jag sa det. Jag sparar mig till valborg Då kan jag lova att vi ska festa.

*Hoppas jag får träffa dig snart igen och ha det lite mysigt !!!

Men nu ska jag gå ut pch kolla på när vi åkte rally tidigare idag. Ciao.

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0