Fam. Ohlsson på äventyr.

hehe. What a day !! Den har varit händelserik. Tog först en trevlig fika med Bus på Café P2. Sen gick vi hem till mig för att hämta bilen. Vi åkte till Shell och hämtade lås och nyckel till en bilsläpkärra. Sen åkte jag till Tjällmo för att baka lite gott fikabröd inför morgondagen. Ska nämligen på rally med Hela gänget. Tidigare under dagen ringde pappa till mig och sa att dom satt fast i lastbilen. (som hade börjat koka) Så dom sa inte att jag skulle lämna låset och det hemma. Sen ringer dom helt plötsligt när jag är i Tjällmo och frågar vart jag la det !! OJ !! Det ligger i  bilen här i Tjällmo. Syster och jag åker ner för att hämta kärran. Bara det att halvvägs ut ur tjällmo kommer jag på att. Hallå. låset ligger ju fortfarande i våran bil. haha. Vi var tvugna att vända. Sen bar det iväg till Finspång. Och när vi kommer till kärran går det först inte att rubba den. För det andra funkade inte alla lyktor. Sen får Sara lite panik eftersom kärran var grymt bred. Men det gick bra för henne. Själv hade jag dött om jag hade varit tvugnen att köra den. =P Sen när vi kommer tillbaka till Tjällmo ska hon backa i kärran på deras väg, skulle jag hjälpa till lite genom att säga vilket håll hon ska svänga åt. Då säger mamma. Klaga inte. Låt henne klura själv. 2 sekunder senare. Vem var det som sa något till Sara då då ? Jo mamma !! ojoj. Får inte jag säga något ska väl inte hon heller göra det. Men måste sova nu. Ska upp vid 7 imorgon. Anna säger nu God Natt. Sov Gott. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0