England.

Sitter här igen nu. Har varit ute och gått en sväng med Malin. Skönt att få en kvällspromenad. =)  Kan nog inte tänka på något annat just nu än att jag vill tillbaka till Goring, förutom en sak. Hmrf. Någon som vill gå på bal  med mig om exakt två månader ? Öppen för förslag. haha.


Jessi, Jag och Sandra första dagen vid vandrarhemmet. =)

image150

Sara och Jenny står och röker. Fin utsikt om inte annat. =P

image151

En fin bild över England. =)

image152

Måste nog lägga mig nu. Gick upp vid 7 eller vid 6 om man säger Engelsk tid och sov bara 4,5 timme. Känns som att jag borde ta igen lite sömn. Och äntligen en skön säng. Min säng. =)  Ska upp till stallet imorgon bitti. Till min one and only love. Sov Gott på Er. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0