Det ville du va!?!

L- Fan den där bilden hatar jag!
A- Fan skit i bilderna nu.

Haha. Det är jag LIndy som skriver Annas blogg ikväll, trevligt trevlig. Så vad har Anna gjort idag förutom att vara med sin älskade bus!? Hon har vrt i skolan, och sedan jobbat ngr timmar på Café P2, Vid klockan 18 kom jag och hjälpte tilll lite. men hade fullt upp med att jaga en liten mus! Sen så åkte vi hem hit, där efter upp till stallet, där vi plågades av jobb, när min kära Anna var helt trött och ville hem, + så åkte vi förbi några snygg killar som spelade fotboll i lotorp, eller hur anna -Fick bara en jävla blick, . Nu blir det ner och sova, Vi ska släppa ut hästar imorgon, och jag måste vara seriös, Vilken tur för henne att jag inte kan messa masser idag/natt
Sov gott nu ska Anna och jag till sängen

// A egentligen // L

A-skit i det där
L- Får inte gör någonting : (



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0