Bra / Dålig dag

Var i stallet förut. Red en sväng. Han börjar få tillbaka sina små hjärnceller nu tror jag. Men jag han duktig som kämpade hårt idag. Men jag blev ganska förbannad på honom en gång. Han tog jordens skutt rakt upp i luften. Anna inte glad. =P Ajaj i ryggen kan jag lova. Ska upp imorgon med. Ska göra lite pedikyr på honom. hahaha. Men just nu vill jag bara att min käre far kan ringa så jag kan hämta honom. Tyckte lite synd om honom. Han fick åka och jobba för hans chef Jocke satt fast uppe i Stockholm vid en trafikolycka. Men han kan ringa nu tycker jag så jag kan ta min efterlängtade dusch någon gång idag.. Och på Lördag blir det nog Rally. =) Det var ett tag sen. Hoppas det är fint väder då bara.

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0