B**GR**V !!!!

Just nu är jag så jävla pissäckelförbannad !!!! INGET går som jag vill. Har MASSOR att göra. Vet inte vart jag ska börja. Jag måste städa och tvätta min grannes bil och jag måste åka och beställa tid åt den bilen med så den ska byta till sommardäck på G-sons. Jag måste ta hand om min häst. Och just nu tänker jag på något helt annat. Går bara inte att sluta att tänka på det. Och idag fick vi ju reda på vad vi har att göra för rester i skolan av Lena. Jag är SÅ JÄVLA DÖD!! Vill bara gräva ner mitt huvud i sand just nu. Och jag måste gå och hänga tvätt, Jag måste städa. Och nu idag så fick Sofia och jag parkeringsböter också. På 300 jävla spänn. Och det roliga är att vi inte stod fel ett jävla skit heller. Åh. Jag kokar !! Skulle behöva ut och springa känner jag men jag har inte tid. Har inte tid till något. Och jag är ännu mer arg att jag inte har fått något jobb än heller. Visst jag har inte sökt många men ändå. Så där får jag skylla mig lite själv men i alla fall. Får P A N I K på mig själv ! Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går ;D

2008-04-16 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0