39 Skoldagar Kvar !!!

Imorgon, Torsdag är det bara 39 Skoldagar kvar. Tråkigt med skönt.
_____________________

Kollade på Top Model nyss. Vad fula vissa kan vara. haha. Men vissa kan också se riktigt bra ut. Jag skulle också vilja bli så bra på kort som dom blir. Men men, Alla har något som den andre inte har !! Från en sak till en annan. På Tisdag. Sofia ska tatuera sig. Ska bli kul att få se vad hon tycker om det. =P Ska se hur långt han har kommit på min nästa också. Kan jag inte bara få vinna några hundra. Skulle inte sitta helt fel just nu. Och igår satt jag och kollade på balfrisyrer. Hm. Sökningen får fortsätta... Var ju i stallet förut. Tänkte ju rida idag men hade ingen större lust med att rida i regn. Jag som såg fram emot att rida idag. Hmrf !!  aja. Får ta det en annan dag när jag har tid. Har lite att göra känns det som. Orkar inte skriva mer just nu. Saknar inspiration. Ciao.

// A

Kommentarer
Postat av: Rebecca

okej, tack så mycket. jag tycker att det är ganska kul att skriva om kändisar och sådär :)

2008-04-09 @ 22:37:58
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0