Lindy och Jag på lidl.

Jag har nog aldrig haft så kul på lidl alltså. haha. Jag tror fan vi va där i 1.5 timme eller nått.. hehe
Lindy mamma skulle köpa lite godis. Sånt där naturgodis.  haha. så läste jag fel. jag sa att hon skulle ha lite kokas
som då är kokos. ni fattar kanske inte .men lindy och jag gör. haha. jag tror nog att jag dummade mig med Annette ganska länge där ett tag .. Hon blev lite tokig på mig.

Flummbild på Lindy  =D
image27


Kände att vi var tvungna att ta kort på den skylten.. Ni anar inte va kul vi hade =P
image28

Kommentarer
Postat av: Liiiindyyyyy

HAHAHAHAHA,, fy fan vad roligt vi hade. tack för att du lägger ut flum bilden på mig och inte den på dig.Den som du står under lidl skylten. HAHAHAHAHAHA,,,Plus när dom kom in Efraim xD haha, Älskar dig

2007-11-22 @ 08:47:16
URL: http://lindyprintz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0