Klart för idag.

Äntligen kan man sätta sig och ta det lugnt. Är jättetrött. Har hunnit med mycket idag =) Känns bra ! Släppt ut hästarna tidigt imorse, bakat lite lussekatter med mamma, hjälpt pappa med att köra ut granar till Sapa och Slottet och lite andra ställen. Sen åkte jag och pappa upp till stallet och fixade lite. Och nu har jag bara en sak till jag ska göra. Ta en varm dusch. . Någon som kanske vill komma och massera mina lår `? HAHA. Har träningsvärk. =(   Lindy ville också att jag skulle hämta henne i stan förut. Orka köra bil mer idag.  Helt slut. Och det kanske inte är så bra att somna vid ratten.


image35

Sen ska jag se om du hör av dig. Hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0