vill inte. tänker inte bli gammal.

Nej det tänker jag inte. Nu innan vi gick hem så satt morfar och några till och pratade om att hans tv inte funkar.!!  Så säger min bror att: Stäng inte av den på själva tv:n. Utan på dosan. När han väl hade sagt det ett par tusen gånger, fattade han inte det i alla fall. Sen när vi precis skulle gå så sa morfar bara: Ja Jag är ju så van vid de gamla tv-apparaterna =P haha, Kunde han liksom inte ha sagt det 2 timmar tidigare så kunde den diskussionen varit över.. Men han är så söt min morfar. ♥
Blev inget singstar.. HMRF.. Zarah hade mikrofonerna =P Men vi skulle ha singstar-kväll någon kväll. =) Läängtar tills den kvällen =P
________________________

Och ja..- Jag hoppas också att du får en trevlig julhelg  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0