to day huh ? boring . .

What a Day !! Vaknade vid 11 halv 12 någongång där, åt frukost, ringde Lindy, ringde syster Sara, åkte till tjällmo, åkte hem, gick ut och gick med Lindy, gick hem till mig och drack kaffe och pratade lite om morgondagen, följde Lindy en bit hem till Ronny, cyklade hem, kollade på film, och nu sitter jag här. Dödstråkig dag. Inte för att det är tråkigt att vara med dig gumman eller  att vara hos min syster, Men jag hade tänkt hinna med massor med saker idag. Men jag har inte gjort något av det jag tänkte. Förutom att jag var med Lindy  =) Och imorgon kommer jag nog vara trött.!! Ska upp till hästarna vid 7.. tröööööött =P Men som tur är att jag har en snäll Far som hjälper mig imornbitti  =) Thank You !!

image63

Pick av oss today =P Den får duga ..-haha  Lindy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0