skumt.

Stod i duschen förut. Så började det bara rinna blod. Jag tänkte va fan. Det var ju näsblod. Men roliga är.. - Jag brukar aldrig få det annars!! Det är ganska skumt tycker jag =P Ska gå och lägga mig strax. Är inte så trött men finns inget att göra. Mer än att glo på tv eller sitta här. Och här orkar jag inte sitta. Och så får vi se om det blir stan på fredag med Lindy eller inte. Hoppas att hon tar fredagen åt dig =) Annars blir det lite knapert med tid att hinna in till stan om hon kommer hem vid 6 och dom stänger 7 =P Hoppas *
OCH..- Vill gärna träffa dig snart igen. =)
Ditt leende får mig att smälta. Bokstavligen. =)

image56


Skärgården  =) Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0