popcorn =P

haha..- Sitter här i min ensamhet och moffar popcorn =P Finns inget att göra ju !! Annars idag då.? Ja. Det blev inte såå himla mycket städa. Försöker få mamma att följa med pappa imorn till sthlm men hon vet inte. Men det skulle vara jättebra ifall hon ville hänga med, för då kan jag ju städa hela lägenheten och få den så ren som jag vill ha den. =P Ser ut som skit här hemma .. haha..- annars har Lindy och jag färgat håret på varandra. Eller jag har väl bara färga bort resten av slingorna och utväxten och Lindy färgade underhåret ganska jävla rött. =) Men det blev bra .. Tycker jag i alla fall =)  Nu sitter jag också att håller på att laddar musik till Stoffe som tydligen ska komma hit imorn och fixa lite ny musik till bilen =P Han är ju lite rolig. Laddar hem Jack Black, Lasse Stefanz och Tatu. Vilken jävla blandning =P Som tur är väl att jag slipper lyssna på det =) aja.. Skriver kanske mer sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0