orkar jag ?

Jag orkar inte gå på Matten idag. Orkar inte tänka =P haha. Och så har jag vart och släppt ut grisarna ( hästarna ) =) Kallt. burr burr. Kom hem, Satte på en kopp kaffe och började städa köket. Såg ut som skit =P Men nu är det klart. Och nu sitter jag här och läser tidningen och dricker mitt goda kaffe =)  Blev inget stan igår. Så det blir på fredag när vi fått pengar. Ska in med Lindy =) -Vi ska in och köpa lite julklappar.. Och visst Sofia,- Jag kanske blir lite besviken men det är skönt att springa själv ibland också. Men nu börjar det bli lite ensamt. Har sprungit själv ett par gånger nu =P  Fast det gör inget !! Hopp..- Sitter och väntar på att Malin ska ringa =P Tar bilen idag till skolan med .. Orka gå i kylan  ; ) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo du orkar! :)

2007-12-18 @ 08:25:32
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0