my hun !!

Dags för att ta en dusch kanske.. Har varit i stallet. Först tänkte jag att jag skule rida och att det skulle gå bra. Men icke. Ringde hem och bad mamma kolla öppettiderna hos Orga Kvarn. Men hon hittade inte de. Då blev jag irriterad för tidigare under dagen hade jag sagt till mamma och pappa att dom skulle gå kurs i hur man använder internet =P Lite komiskt. Så då tänkte jag att nej, jag rider inte idag för att nu när jag är irriterad kommer jag bli irriterad på hästen. Så jag putsade igenom hästen istället =) Fast det var skönt att bara stå där och tänka på allt annat !! Och sen ikväll blir det tv-tittande. Finns inget annat att göra ju. Känner mig så jävla mobbad..- hahaha.. Nej
men det ska bli skönt att bara sitta och glo på tv. Det är ju Hajar som hajar sen klockan 9  =P


image62

                           Bilden är lite suddig men den får duga på min älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0