måste man ?

Helloo..!! Är trött. Men kan inte sova mer. Sov så mycket men dåligt inatt. Sen gick jag upp och körde mamma och pappa till lbc. =) Sen har jag varit i stallet en sväng och släppt ut hästarna =)  Och jag fick som jag ville. Så idag blir det verkligen städdag =P Fast dom skulle visst komma hem till 12. =(  hmrf .  Och Lindy är inte hemma idag. Hon är utanför örebro och hälsar på sin bror =)  Det var ett tag sen man träffade honom. =P Skrev inte mer igår sen. Blev så trött. Så jag fixade med lite saker, tvättade av mig sminket och gick och la mig. skönt =) Skönt också igår att man inte var en av dom som var bakis !! hehe. Måste man festa för att det är juldagen eller ? Eller för att ALLA andra festar ? Nejj !!

See ya'll later !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0