Julmarknad i Tjällmo..

Hittade ett par små, jättesmå jättesöta  tomtar som jag tänkte ha nere i mitt rum. kände att jag var tvungen att köpa dom. Dom kostade ju bara 15 kr styck.   Det fanns så mycket man ville köpa. Fanns jättefina saker. Massor jättefina änglar. =) Synd bara att det var sånt pissväder. Dom hade ponnyridning också. hehe. dom hade tomteluva och rött täckte med vita kanter. Lite sött =)   Sen gick vi hem till Christian och Sara och hade lite julmys. ja det kanske är lite tidigt med. Vi tyckte vi skulle ha det i alla fall. Åt lite gröt och drack lite glögg.
Innan vi gick hem också gick vi in i Kyrkan. Tände ett ljus för Mormor .  <3

Lite mörk bild men jag tog med mobilen =P
image38

 Men det var en fin liten kyrka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0