Igår..- haha.

Vad roligt Lindy och jag hade igår. Först åkte vi till Uliis och sa grattis. Så sjöng vi lite singstar =) Det var ganska trevligt. Efter det, så åkte vi till Martin & co. hehe..- det var kul där med. =) speciellt när vi började berätta om spöken. Skrattade ganska mycket. Sen höll Streck på med gardinerna. Då började vi skratta ännu mer. Fy va trött  jag var. =P Sen på hemfärden tänkte vi att vi skulle ta Mc D. Så skulle vi åka och ta ut pengar på Maxi men den saken hade dom tagit bort för ombygdnad. Så åkte vi hem och käkade på Grillen istället. Vaddå efterlängtad mat. För varken Lindy eller jag hade käkat på hela dagen =P Nej !! Nu ska jag gå och äta frukost. =) Sen blir det Tjällmo för att fira lilla Gummsan ett år  =) 

image54


 
Lindy & Jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0