go blond again or not ?

Nu är jag ( vi ) hemmma från stan. Har i och för sig varit det ett tag men i alla fall..  =) Jag köpte bara 2 st linnen på h&m och en tröja åt mamma. Lindy köpte också 2 st linnen och sina lösnaglar som vanligt =P Det var dåligt med reakläder tycker jag. Trodde det kulle vara massvis med kläder. men det var det icke !! Först var i stan, stan. Sen blev vi trötta på allt folk som bara flummade. Så vi åkte till Ica Maxi och fikade och lugnade ner oss lite. Ja just. Har tagit passfoto med ..- HAHA.. Ser ut som en pelikan.. hahaha.. =) Nej men det får väl duga. Annars då ? Sitter här och dricker kaffe och hänger lite !! Finns inte så mycket annat att göra ju =P Kanske ska ut och springa en sväng.. Det var ett tag sen. Har varit väldigt slarvig med det, men jag har ju varit sjuk så jag har inte orkat.

image61


Man kanske skulle bli blond igen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0