finally home =)

Nu så !! Nu är vi äntligen hemma igen =) skönt att va det faktiskt. Och ont i fötterna har jag med =(  Träffade min lärare Marie också =P  inne på Shape . Där hittade jag en julklapp till julklappsbytet. =)  haha..- tänkte köpa en ASful vit, fykantig kruka med en rosa elefant på =P  Men så hottade jag också en ASSÖT svart t-shirt med hello kittyxD var bara tvungen att köpa =P Och Lindy =) Handlade väl upp mer än sin halva lön =P Fast hon köte e skitsnygg tröja från Carlings =) Lilla gumman. Bli frisk. Funderar på att springa ett varv. Finns ju inget att göra =(  Så man kan ta en varm, skön dusch efter det.  Sen... bara vila och ta det lugnt. Komma ner i varv lite. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0