fan j**la skitfaan.

Min äckliga telefon har slutat att fungera. Ellen hade den förut och så vet jag inte vad hon gjorde med den. Sen när jag fick tillbaka den av henne så var den död. Så skulle jag sätta på den igen. Men då kunde jag inte slå in pinkoden, för då fick den  CP-RYCK !!  Sen skulle mattis testa ifall den funka om han fixa lite med den. Han brukar ju ha magiska fingrar men inte denna gång. =(  OCH NU HITTAR JAG INTE PUK-KODEN . Jag är så j**la förbannad.


Men annars så har jag varit barnvakt åt lilla Ellen idag =) Och hon var jättesnäll. Och så hjälpte jag Sara att fixa 2 stycken tårtbottnar tills på Söndag. Ska ju fira Sessan? då =)

Och Micke / Charlotte. - Visst Micke är mitt ex. Vi har ett förflutet ihop. Det kan ingen ta ifrån oss. Men han tycker om DIG Charlotte och det vet jag mycket väl. Jag personligen har inget emot dig. För jag känner dig inte.

Nu ska jag leta efter min puk-kod. Se om jag hittar den. God natt på er. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0