det tar död på mig !!

kärlek ? Vad är det egentligen ? Varför finns den ? Den är bara i vägen. Speciellt när man inte får den besvarad. Man känner sig som en så himla mycket, icke omtyckt person. Jag har själv knäckt och blivit knäckt ett par gånger just av att den där dumma kärleken finns där !! Inget jag är stolt över utan tvärtom. Jag ångrar vissa snesteg jag har gjort i mitt liv. hittills. Fast jag måste ju erkänna att det är fint när man har det bra och med någon speciell man verkligen håller av !! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller hur är det man säger ? =P 


 

""du kan hålla dina j**vla 'fjortisbrudar' för dig själv!! Du passar in där. Jag skulle bara vilja att vi aldrig hade börjat träffats!  Du fick mig att börja tänka igeonom en hel del. Jag vill knappt titta åt ditt håll. Du svek mig. Jag skakar på huvudet när jag tänker på dig. Jag har verkligen fått nog av ditt spel. Så otroligt trött på det. ""

Nu är jag trött på mig själv så nu ska jag gå och tvätta av mig masken av smink.. Sen sova. Och förhoppningsvis drömma om dig =) My one and only prince charming =P hahaha.. God Natt på Er !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0