avbruten nacke.

Känns precis som att min nacke har hått av på mitten =P Har sovit på en madrass inatt. Har asont i nacken. Ska åka upp till stallet och va för mig själv ett tag. Känner att jag behöver få lite frisk luft också. Har ju knappt varit utomhus på 3 dagar =P  hmrf.   Alla ska festa ikväll. Men Lindy och jag kanske skulle kolla på filem "På smällen".
Mathilda ringde och väckte mig förut. Hon undrade om jag ville ha hennes biljett. Hon skulle inte gå ut hon heller ikväll. Men iofs är jag ju frisk men jagkänner att min kropp inte har tillräckligt med energi än. Så jag får va mobabd och va hemma. =P Nu ska jag bränna en ny skiva som jag kan lyssna på i bilen =)
___________

Jag har nog gått och blivit knäpp. =) Så fort jag hör låten med Omarion - Ice Box . så tänker jag på dig =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0