Året 2007 då ?

Har det här året varit till någon nytta ? Nej. Absolut inte om jag får säga det själv. Skolan ska vi inte ens tala om. Och om jag ska vara ärlig mot mig själv så skulle jag kunna gå om gymnasiet. För min egen skull. Min lärare ville ju inte ens att jag skulle komma tillbaka nu efter jullovet !!! Men helst av allt skulle jag ju vilja jobba. Men med vad ?? Och  med Familjen har allt varit bra. Men man har ju haft sina dagar som man har varit på väldigt dåligt humör =P Men det är smällar man får ta. Hästen har allt också varit bra med. Inga onödiga kostnader. Sommarjobbet var jag nöjd med. Jobbade ju med Emelie =) Saknar henne. Även att jag inte känner henne så jätteväl. Men vi hade såå himla kul ihop på jobbet . =) Kärleken då ? Blev singel i början av året. Var ju tillsammans med en ganska härlig kille, Mikael Lidberg, i sammanlagt 3 år. Har nog inte träffat på en "skönare" familj förut  =)  Men det var lika bra att tog slut. Träffade efter tag en kille som blev SKIT.. haha.. Så pinsamt slut !!  Sen efter honom så träffade jag Tomas. =) Där var det helt okej faktiskt. Han hade något speciellt. Det hade han faktiskt !!  Vi var inte tillsammans men träffades i alla fall i 9 månader. Men det tog "slut" det med för bara en månad sen.. Han var / är en trevlig prick i samhället annars. =P Men men.. That's it. Har varit skönt ändå att inte haft något riktigt förhållande men jag är nog den som vill ha det. Känns som att det är dags att blicka framåt lite i livet nu. Eftersom man måste börja jobba. Ta lite större ansvar. Sen om man vill ha familj med lite senare i livet.. Då vill i alla fall jag, ha haft ett stadigt förhållande ett bra tag. Men vad jag har lärt mig detta år är att man absolut inte ska kasta sig in i något. Inte stressa. Säger som min Käre Far : Stressa inte, Det fixar sig. Det gör oftast allt !  Och det stämmer nog ganska mycket. Så vad får detta år för betyg då ? Året -07 får nog en 6:a av 10. Det har ändå inte varit ett dåligt år. Men heller inte jättebra. Ett lärorikt år. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0