ångest till tusen pers.

Joo det har jag !! Jag visste inte om jag skulle festa i tisdags och jag vet inte om jag ska festa på nyår.!!  Fast jag ska köpa dricka utifall att jag får för mig att festa =P Johan ville att jag skulle komma till han men hur ska jag komma hem ? Och Lindy och jag kanaske eller tror ska festa.. Men vart ? Och med vilka ? haha.. skrattretande. Känns som att man inte känner något folk alls !! =S  -- Från ingenstans alls så var det helt okej i stallet idag =) Johanna och Quila (vet inte hur hon stavar sitt namn =P) var där i alla fall. Trevligt trevligt !! Och tack pappa för att du hjälpte mig lite =)
____________

Men min dröm är ju att jag firar nyår med dig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0