-outstanding-

hehe. Lindy och jag är nog de enda som inte ska ut ikväll.. Och jag vet en till. Mathilda i klassen. Hon skulle först ut tror jag. Men hon ändrade sig vsst  =P Nej, vi ska se på film istället och softa. i alla fall Jag . Orkar inte trängas med allt folk. Kommer bara bli irriterad när jag ser allt folk  =P   Alla ska väl ut. hmm. Nej orkar inte. Vill inte.. Eller jo. Jag skulle nog vilja men nej.. Nej. Ändå inte.
_____

-tomas..- Tycker det är synd att vi knappt pratar med varnadra längre. Vet inte varför det har blivit så. Tycker du är en underbar person annars !!  Och jag känner inget för dig längre. På ett sätt är väl det skönt. !!! Känns som tiden bara flugit iväg. Att det var i 9 månader vi träffades... Kommer ihåg fredagen den 16 Mars. fredagden det var fest på brunnsborrningen =P  We kissed for the very first time. . . Just gone !
_____

-outstanding-

"I wish it was you that i could kiss under the mistletoe"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0